Opettajat

Tokion Suomi-koulun opettajien äidinkieli on suomi. Opettajat suunnittelevat koulukertojen teemat ja ajankäytön yhdessä. Lisäksi jokainen opettaja suunnittelee itsenäisesti oman pienryhmänsä opetuksen koulun opetussuunnitelman pohjalta. Opettajat pitävät tarvittaessa vanhempainvartteja eli yksityisiä keskusteluhetkiä huoltajien kanssa. Opettajiin voit ottaa yhteyttä sähköpostilla.

Heidi_Salmela.jpgHei! Olen Heidi Salmela ja opetan Tokion Suomi-koulussa 3-4 vuotiaiden ryhmää. Olen kotoisin Satakunnasta, mutta asunut Japanissa vakituisesti vuodesta 2012. Samana vuonna aloin opettamisen Suomi-koulussa. Omien töiden ja Suomi-kouluopetuksen välissä vietän aikaa maisteriopintojen parissa, Tokion naapuriprefektuureissa matkaillen ja uusia Onseneita etsien.

Anu_Jokikokko.jpgMoi! Olen Anu Naruse ja opetan Suomikoulussa 4-5-vuotiaiden esiopetusryhmää. Olen kotoisin Oulun syrjäkyliltä, ja muutin Tokioon joulukuussa 2014. Harrastuksiini kuuluvat tällä hetkellä japaninkielen opiskelu ja yliopistotutkinnonparissa raataminen. Kaiken vapaa-ajan, minkä pystyn haalimaan, vietän piirrellen, maalaillen ja askarrellen sekä jo useamman vuoden ajan olen kirjoitellut erilaisia tarinoita ja kertomuksia, joiden julkaisua olen suunnitellut vakavasti jo jonkin aikaa. Olen ammatiltani merkonomi, joten opettaminen on minulle uusi asia, mutta sitäkin suuremmalla mielenkiinnolla otan haasteen vastaan.

Niklas.pngHei! Olen Niklas Tawast ja opetan Suomi-koulussa koululaisryhmää  toisena opettajana. Olen kotoisin Helsingistä, mutta suoritin kauppatieteellisen tutkinnon japanilaisessa yliopistossa. Olen asunut Japanissa yli kahdeksan vuotta ja olen täysipäiväisesti töissä kansainvälisessä yrityksessä. Vapaa-ajallani pidän urheilusta sekä matkustamisesta.

Kiinnostaako opettajan tai apuopettajan pesti? Lisätietoja: Toimintaan mukaan