Kahvila

Suomi-koulussa toimii koulukertojen aikana pieni kahvila, jossa voi istuskella ja jutella muiden vanhempien kanssa, lukea lehtiä tai vaikkapa neuloa. Kahvin ohella tarjolla on tuoreita leivonnaisia ja lukemista.

Vapaaehtoiseksi leipojaksi/kahvinkeittäjäksi ilmoittaudutaan kirjoittamalla nimi kahvilassa olevaan listaan. Kahvilaan voi tuoda suomenkielisiä lehtiä ja kirjoja kierrätykseen.  Kahvilan tuotto käytetään Suomi-koulun toimintaan.

The school operates a small cafe for parents to socialize, read Finnish magazines, or for example knit during the school hours. Parents take turns in preparing coffee and cakes; please volunteer by signing up on the list on the coffee counter. Finnish magazines and books are welcome.